< Powrót do strony głównej

Mentor w autorskiej szkole stacjonarnej

Miejsce pracy: Warszawa (stacjonarnie)

Twoje zadania:

  • wspieranie uczniów w edukacji i rozwoju
  • integracja członków społeczności
  • animowanie i moderowanie aktywności uczniów w grupach roboczych (projektowych)
  • procesowanie napięć i konfliktów w społeczności – samodzielnie lub we współpracy z innymi
  • pełnienie roli wychowawcy klasy
  • prowadzenie kursów kompetencji (opcjonalnie)
  • kontaktowanie się z rodzicami uczniów
  • prowadzenie dokumentacji (minimalnie wymaganej)

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • empatii, aby wsłuchać się w potrzeby innych przy jednoczesnym trzymaniu własnych granic
  • dynamiczności w działaniu
  • ciekawości i otwartości na niestandardowe rozwiązania i sposoby postępowania
  • otwartości do dawania i przyjmowania feedbacku
  • elastyczności i umiejętności radzenia sobie ze zmianą na wielu płaszczyznach
  • dyspozycyjności od sierpnia
  • wykształcenie wyższe nie jest niezbędne

Co proponujemy:

  • regularną superwizję
  • klimat małej społeczności szkolnej
  • dobrą lokalizację (200 m od stacji metro Słodowiec)
  • nowoczesne wnętrza
  • przestrzeń do autentyczności i ekspresji siebie
  • wspólne budowanie edukacji przyszłości… 🙂

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w szkole Montessori lub w edukacji alternatywnej, znajomość NVC

Prześlij do nas swoje CV i odpowiedzi do jednego z poniższych case study:

Case study 1

Na szkolnym Spotted pojawiły się przemocowe wpisy naruszające granice części uczniów. Uczniowie zgłosili to wychowawcy, który nakazał natychmiast zamknąć szkolny Spotted. To spowodowało wybuch konfliktu. Wśród uczniów pojawiły się dwa obozy. Jedna grupa mówiła, że na Spotted pojawiły się wpisy, które naruszały ich granice i sprawiały, że czuli się bardzo niekomfortowo, i druga – twierdząca, że w szkole potrzebna jest wolność i demokracja, a nakaz wychowawcy sprawił, że zostało im to zabrane.

Case study 2

Jeden z uczniów deklaruje całej społeczności, że zorganizuje dla wszystkich bluzy z logo szkoły . To się jednak nie dzieje, przez co wiele osób jest oburzonych  i zaczyna wyrażać ostrą krytykę nt. osoby, która podjęła się zadania, za jej plecami.

 Odpowiedz na pytania:

  1. Co robisz w takiej sytuacji?
  2. Co uważasz za istotę danej trudnej sytuacji? Na czym się skupisz w rozwiązywaniu trudności / konfliktu?
  3. Z jakich narzędzi czy metod skorzystasz w danej sytuacji? Czym się kierujesz?

Zgłoś się przez formularz: TUTAJ

Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych (*skreśl, jeśli nie wyrażasz zgody na przyszłe rekrutacje):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż określone w art. 221 §1 kodeksu pracy, zawartych w moim CV i liście motywacyjnym, przez Fundację Społeczeństwo, w celu prowadzenia rekrutacji, w ramach której aplikuję, oraz w celu uwzględnienia mojej kandydatury w innych rekrutacjach przeprowadzanych przez wskazany podmiot do końca upływu 2 lat od końca roku kalendarzowego, w którym aplikuję*. Potwierdzam, że jestem świadoma/y przysługującego mi prawa cofnięcia zgody.

Poniżej znajdziesz informacje nt. ochrony Twoich danych osobowych:

http://liceumwchmurze.pl/pobierz/klauzula_informacyjna_21.05.2018_kandydat_LOwCH.pdf